Haii.


Hai.

Sudah sekian lama aku nda buka blogger kan? sampai orang pun buring sudah tinguk ini ini saja. Haha. Bersarang ba sudah. Okay okay. susah. tulaa aku nda buka blogger selama setahun. *kononnya. ya baa. mau hampir setahun juga ba aku nda buka blog. alaa. busy ba kan? masing-masing di asrama sudah. manalah ba dapat buka. apatah lagi facebook. tiada bah tu. aku datang balik sebab rindu baa. hoho. by the way, sorry sebab aku p padam semua post aku yang lalu lalu. malas bah. kisah lalu kan. nda payah la diingat sangat. so, aku padam la. mehehe. lagi pun, siapa ba juga yang mau baca. S.S betul. syok sendiri -.-. malas mau kisah. buang jauh-jauh sajalah baa. okay. that's all. jangan merungut sebab cerita gantung. sampai sini seja. nda payahlah tau banyak pasal aku. okay okay ja ni. huahua. sebab kemalasan melanda ni. nanti kita soritasorita balik. Kbye.

Comments